ساخت وبلاگ حرفه ای خرید بک لینک
بستن تبلیغات [X]
طراحی سیستم روابط عمومی مركز

طراحی سیستم روابط عمومی مركز

سه شنبه 21 دی 1395
11:27
15: تعداد بازدید


یكی‌ از عواملی‌ كه‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آنها را در نیل‌به‌ هدف‌ها یاری‌ می‌دهد كیفیت‌ رابطه‌ آنها با افراد و مؤسساتی‌ است‌ كه‌ با آنها سروكار دارند و همچنین‌با افكار عمومی‌ جامعه‌ای‌ است‌ كه‌ در آن‌ به‌ فعالیت‌ مشعولند هر اندازه‌ این‌ ارتباط بطور مفیدی‌ مستقر وبه‌ شكل‌ مؤثری‌ گسترش‌ یافته‌ باشد،
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 192
فرمت فایل doc
حجم فایل 51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63
طراحی سیستم روابط عمومی مركز

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

طراحی سیستم روابط عمومی مركز

مقدمه‌
یكی‌ از عواملی‌ كه‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آنها را در نیل‌به‌ هدف‌ها یاری‌ می‌دهد; كیفیت‌ رابطه‌ آنها با افراد و مؤسساتی‌ است‌ كه‌ با آنها سروكار دارند و همچنین‌با افكار عمومی‌ جامعه‌ای‌ است‌ كه‌ در آن‌ به‌ فعالیت‌ مشعولند. هر اندازه‌ این‌ ارتباط بطور مفیدی‌ مستقر وبه‌ شكل‌ مؤثری‌ گسترش‌ یافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دستیابی‌ به‌ اهداف‌ خودموفق‌تر می‌باشد. اكنون‌ به‌ عنوان‌ یك‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ كه‌ افراد و مؤسسات‌ برای‌رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درك‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بایكدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند.
مدیران‌ مؤسسات‌ به‌ دلایل‌ فوق‌، در تشكیلات‌ خود اقدام‌ به‌ تأسیس‌ دفتر، واحد یا بخشی‌ تحت‌عنوان‌ روابط عمومی‌ نموده‌اند تا از طریق‌ آن‌ ارتباط مفید و مؤثر را با افراد داخل‌ و خارج‌ سازمان‌ برقرارنمایند و با آگاه‌ كردن‌، تشویق‌ و ترغیب‌ آنان‌، به‌ اهداف‌ مدیران‌، سریعتر، راحت‌تر و با هزینه‌ كمتر جامه‌عمل‌ بپوشانند. دست‌ اندركاران‌ چنین‌ دفاتری‌ همه‌ روزه‌ در تلاشند تا با استفاده‌ از تكنیك‌ها وتخصص‌های‌ حرفه‌ روابط عمومی‌، به‌ گسترش‌ تفاهم‌ و ارتباط مؤثر بپردازند. هدف‌ از تهیه‌ این‌ گزارش‌;آشنایی‌ با وظایف‌، نقش‌ و جایگاه‌ روابط عمومی‌ مطلوب‌ است‌ و در آن‌ ابتدا شرح‌ وظایف‌ عمومی‌ وسپس‌ جایگاه‌ سازمانی‌ آن‌ و تفاوت‌ بین‌ روابط عمومی‌ و تبلیغات‌ مورد بررسی‌ قرار گرفته‌ است‌. در ادامه‌به‌ روابط عمومی‌ مطلوب‌ و ویژگیهای‌ كارشناسی‌ روابط عمومی‌ و همچنین‌ روابط عمومی‌ داخلی‌پرداخته‌ شده‌ است‌. در پایان‌ نقاط قوت‌ و ضعف‌ روابط عمومی‌ها كه‌ حاصل‌ بررسی‌ چهل روابط عمومی‌در ایران‌ می‌باشد، ارائه‌ گردیده‌است.
کلمات کلیدی:

تبلیغات‌

روابط عمومی

روابط عمومی دیجیتال

سیستم روابط عمومی مركز

فهرست مطالب
فهرست‌
1 ـ 1 ـ مقدمه‌
1 ـ 2 ـ شرح‌ وظایف‌ روابط عمومی‌

1 ـ 3 ـ جایگاه‌ سازمانی‌ روابط عمومی‌

1 ـ 4 ـ تفاوت‌ بین‌ روابط عمومی‌ و تبلیغات‌

1 ـ 5 ـ روابط عمومی‌ مطلوب

1 ـ 6 ـ ویژگیهای‌ كارشناس‌ روابط عمومی

1 ـ 7 ـ روابط عمومی‌ داخلی‌
1 ـ 8 ـ روابط عمومی دیجیتال
مراجع‌

ارسال نظر برای این مطلب

نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
نحوه ارسال :
کد امنیتی :


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب نیوز است. | طراح قالب: آوازک